Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: gomedia@interia.pl.
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
klikmapa.pl
Blog nie aktywny. Dodaj notkę aby usunąć tą informację oraz reklamy w treści bloga
kazet *Pytania bez odpowiedzi - blog4u.pl

menu

  1. Strona Główna
  2. Dodaj do Ulubionych

księga gości

  1. Ksiega Gości
  2. Dodaj do Księgi

mój avatar


Noc

Nocą myśli się szamocą
Nocą... ocą... oco... o co
O co? Nie wiem o co mi chodziło
Pewnie mi się coś przyśniło
Nocą...

Wieczór

Wieczorem mam swoją porę
Nie przejmuję się w telewizji kaczorem
Zbieram myśli w kłębek
Nici plątać będę
Może coś napiszę
Dzisiaj ledwo dyszę

Po pracy

Spokój, cisza
Słyszę ciszę
Aż w uszach huczy
Choć może to roboty drogowe
Tuż za oknem.

Tajemnica

Jeśli jest jakieś słowo, które wzbudza w nas nadmierną ciekawość, to z pewnością jest nim tajemnica - sekret. Słowo klucz, do którego chcielibyśmy mieć dostęp, lecz gdy poznamy to co za nim się kryje, traci swoją wartość. Powierzamy komuś tajemnicę w nadziei, że będzie strzegł jej jak oka w głowie, tyle że właśnie zdążyła się zdewaluować. Pewnie...
czytaj więcej

Gdzieś na skraju tęczy

Od kiedy pamiętam fascynowała mnie tęcza. Magia kolorów zaklęta w kropli deszczu. Nieosiągalna mimo niewielkiej odległości dzielącej mnie od niej. Gdzie się kończy, gdzie zaczyna… Ach, gdyby tak zjechać po jej grzbiecie :) i wylądować na jakiejś miękkiej chmurce. To by mogło być przyjemne :)
Każdy ma jakieś miejsce, w które przenosi się, gdy...
czytaj więcej

Przedmioty

Już od momentu naszych urodzin przedmioty mają duży wpływ na nasze życie. Pierwsze są nożyczki, które szybkim ruchem przecinają pępowinę, oddzielając nas od matki. Potem w kolejce ustawiają się pieluchy, zabawki, rowerek i wiele, wiele innych. Jedne przedmioty mają dla nas wymierną wartość (buty pozwalają wygodnie się poruszać, komputer pozwala...
czytaj więcej

Muzyka

Tak jak obiecałem, zająłem się muzyką na stronie :P.
Są 4 kawałki - nie powiem co to (chyba, że ktoś zapyta).

Zaproszenie

Dzisiaj sobie pomyślałem, że z zupełnie innej beczki będzie :P Może sprawił to fakt, że jestem po tzw. Spożyciu ;), a może zarzut, że nie orientuję się w temacie odbywających się w moim mieście imprez. Dowiedziałem się dzisiaj, że u mnie w mieście coś się dzieje :) i to od obcej osoby :P
Ja na to, że niby Piasek i Kaya zrobiłem wielkie oczy :),...
czytaj więcej

Skarby świata

Nie wiem co dla kogo jest ważne w życiu. Dla mnie największym skarbem są dzieci. Własnych co prawda nie mam, ale uśmiech i bezinteresowna miłość dziecka uważam za bezcenne. Dziś byłem u siostry i spędziłem kilka godzin na beztroskich zabawach z jej dzieciakami – nic tak nie poprawia mi humoru. Nawet kiedy jestem smokiem, czy złą czarownicą i...
czytaj więcej

Skrzydła

Bywają chwile, kiedy rosną nam skrzydła. Z reguły wiemy dlaczego. Jesteśmy wtedy zdolni robić rzeczy wielkie, częstokroć wykraczające poza nasze możliwości. Wzlatujemy na nich wysoko, cały świat leży u naszych stóp. Zapominamy o ostrożności, niczym mityczny Ikar. Zapatrzeni w marzenie o lataniu tracimy czujność i roztrzaskujemy się gdzieś na...
czytaj więcej

Oj głupiś Ty głupiś...

powiedział czart do kazeta i zniknął. Teraz pewnie mąci komu innemu w głowie.
Dziś oglądałem "Cinema Paradiso" - piękny film, ale nie oglądajcie go. Chyba, że potraficie trzymać emocje na wodzy.
Dziękuję Ci Julio za kasetę. Miło było Cię poznać. Trudno...

---
Wystąpili:
czart - głupie myśli, omamy, przywidzenia
Julia - dziewczyna, której...
czytaj więcej

Sen

...pojechałem na teren starej fabryki, miałem tam wsiąść na statek Barona Königgseg. Sam nie wiem w jaki sposób miałem się na nim znaleźć, zwłaszcza, że do morza mam ponad 500 kilometrów. Nie zdążyłem jednak mrugnąć okiem, a już byłem na pokładzie. Baron zorganizował bal, ale przypominał on raczej chocholi taniec – papierowi ludzie, namalowane...
czytaj więcej

Studia czy praca...

...co się bardziej opłaca? Co pierwsze, a co drugie – witamy wśród studentów, czy robotników klubie? Życie stawia przed nami różne wyzwania, kładzie na nasze barki również różnorakie problemy. Często bywa tak, że z pozoru proste wybory sprawiają nam wiele kłopotu. Pewne sytuacje życiowe wymagają od nas właściwych decyzji, ale jaka decyzja jest...
czytaj więcej

Przyjaźń między...

Być może Adam i Ewa nie zadawali sobie tego pytania, ale w życiu każdego z nas pewnie pojawiło się: „ czy przyjaźń między kobietą, a mężczyzną jest możliwa?”. Jedni uważają, że nie jest możliwa, bo prędzej czy później komuś przestaje to wystarczać i jeśli nie jest to udziałem obu stron, ktoś zaczyna cierpieć. Męczy się, lecz nigdy nie przyznaje do...
czytaj więcej

Żyrafa na jagodach

W gorącej Afryce, przy bębnów muzyce, hen hen daleko, nad wyschniętą rzeką żyła sobie żyrafa wysoka jak szafa. Żyrafa to śmieszne zwierze, przypomina nieco wieżę. Długie nogi ma, kopyta, z drzew liście je i zębami zgrzyta. Gdy raz tak zgrzytała, jednego złamała. Bolało ją strasznie, ale wtedy właśnie bociana spotkała z dalekiego kraju. I tu...
czytaj więcej

Łyżeczkowanie serca

Czasem zastanawiam się co ja tu robię i nie chodzi mi bynajmniej o bloga, tylko o czasoprzestrzeń w której przyszło mi żyć. Obserwując to co się dookoła dzieje odnoszę wrażenie, że wszelkie wartości umarły, lub poddawane są właśnie eutanazji. Każdy dzień utwierdza mnie w przekonaniu, że w ten sposób musi żyć się łatwiej. Bez emocji, bez uczuć...
czytaj więcej

Człowiek jest miętki ;)

Człowiek to takie dziwne stworzenie – twardy na zewnątrz, miękki wewnątrz – lecz w odróżnieniu od skorupiaków, nie ma uniwersalnego sposobu na dostanie się do środka. Jedni zakładają pancerzyk, inni kolce. Jeszcze trudniejsze są przypadki, gdy wszystko wydaje się ok, ale odbijamy się niczym groch od ściany. Ping pong, tik tak, akcja reakcja – tak...
czytaj więcej

O wyższości pluszowego misia nad świętami Bożego Narodzenia

Każdy chyba miał kiedyś jakiegoś pluszaka. Może był to słonik, tygrysek lub miś – mięciutki towarzysz gier i zabaw. W moim przypadku był to miś. Nie miał nigdy imienia, choć mogę się mylić, w każdym razie nie przypominam sobie. Przeszliśmy razem wiele, bo jak każde dziecko miałem wiele przygód – jedne bardziej, inne mniej wesołe. Nie wiem ile...
czytaj więcej

Złoty środek

Za mądra, za głupia, za wysoka, za niska, za gruba, za chuda, za młoda, za stara, za cicha, za pyskata itd. Można by wymieniać tak bez końca. Jest wiele czynników decydujących o tym, że z kimś jest nam dobrze lub nie. Które są najważniejsze i w jakich proporcjach, tego nie wie nikt, bo dla każdego decydujące jest coś innego. Gdzie ten złoty...
czytaj więcej

Słońce :)

Dziś był cudowny dzień - słońce, woda grill i piwko ;)
Jak niewiele człowiekowi potrzeba do szczęścia. Nie wiem jak jest z innymi, ale ja lubię spędzać czas na łonie natury - płynie wtedy spokojnie, a za razem szybko :) W sumie najbardziej męczącym aspektem dzisiejszego wypadu był dojazd :) Niby nic wielkiego, bo nie takie trasy się przemierzało,...
czytaj więcej

Off festival - wrażenia

Piąta rano -pobudka. Jejku jak wcześnie :P, ale udało mi sie zwlec z łóżka. Śniadanko, poranna toaleta i byłem gotów do drogi :) Podróż minęła dosyć szybko, zwłaszcza, że nie było zbyt dużego ruchu. Po drodze do Katowic i Mysłowic zahaczyliśmy o Wrocław zabierając jednego z muzyków zespołu Öszibarack (który nota bene zagrał kilka utworków na...
czytaj więcej

Off festival

Tak,tak nie ma co siedzieć na tyłku. Jutro wybieram się na Off festival do Mysłowic. Ciekaw jestem co to za impreza, ale zapowiada się sympatycznie. Taka już chyba świecka tradycja się narodziła, że w piątek gdzieś jadę, a firma w tym czasie leży odłogiem. W sumie nie jest to dziwne, bo stanowię 100% załogi :) Nie jest jednak ze mną tak źle -...
czytaj więcej

Blogowe życie

Jestem tu wprawdzie od niedawna, lecz zdążyłem napisać już pare wersów na kartach tego elektronicznego dziennika. Oczywiście nie zależy mi na tym, aby teksty były przysadziście długie, czy też zdumiewająco ciekawe :) Pisze o tym co myślę, o tym co mnie dręczy, o moich wątpliwościach, wzlotach czy upadkach. Tak naprawdę nie ma z tego żadnego...
czytaj więcej

Nie dramatyzujmy :D

Wstał nowy dzień, świeci słońce - aż chce się paracować ;) Już od samego rana telefony, problemy do rozwiązania. Jednym słowem roboty po pachy :) Jeszcze nawet nie zdązyłem śniadania zjeść, ale czuje że czas najwyśszy, bo jeszcze troche i żoładek wywróci mi się na lewą stronę. To będzie dobry dzień.

P.S. Jeden z wpisów pozwoliłem sobie...
czytaj więcej

Deszczowa piosenka

Są filmy, które pamiętamy dzięki pięknym zdjęciom, ciekawej fabule, porywającej akcji. Są też filmy, które kojarzą nam się przede wszystkim z muzyką. Można się pokusić o stwierdzenie, że wielu filmów nie oglądaliśmy a znamy muzykę. Z pewnością wyróżniającym się tematem muzycznym z filmu jest “Deszczowa Piosenka”. Chyba nie ma takiej osoby, która...
czytaj więcej

Kolory życia

Rytm naszego życia związany jest z wieloma czynnikami. Niebagatelne znaczenie dla nas ma (jako dla członków wielkiej rodziny zwierząt) pora roku, pogoda, temperatura. Od tego w głównej mierze zależy, czym się odżywiamy, jaki mamy nastrój, co robimy. Nierozerwalnie z porami roku związane są kolory. Zielony to wiosna, przyroda budzi się do życia, a...
czytaj więcej

Powrót :)

Nie wiem jak to jest - wyjeżdżałem, padało, wróciłem, zaczęło padać :P. Mniejsza jednak o to :) Było cudnie - tak chyba powinienem zacząć ten wpis do dziennika pokładowego ;) Poznań to miasto warte poznania, które zmienia się nie do poznania :P Wszędzie rozkopane ulice, budowlańcy pracujący w pocie czoła, wznoszący lub remontujący różnorakie...
czytaj więcej

Wyjazd

Haha! Nareszcie jutro piątek. Jadę do Poznania zobaczyć się z Julią. Czekałem na to cały tydzień, żeby nie powiedzieć dwa. Jak to będzie? Zobaczymy ja jestem pozytywnie nastawiony. Nie będzie dzisiaj pytań na dobranoc. Pytania rodzą się, kiedy pojawiają się wątpliwości. Ja nie mam żadnych wątpliwości dzisiaj, więc i pytań brak. Nie będzie mnie...
czytaj więcej

Czy wiek ma znaczenie?

To pytanie często przewija się w życiu każdego z nas i pewnie w każdym przpadku dotyczy mimo wszystko czegoś innego. Dla młodzieży jest to pewnie podstawowe pytanie wtedy, gdy chodzi o kupno piwa w sklepie lub innych rzeczy zabronionych prawem. Dla dziadków pytanie to związane jest pewnie z robieniem rzeczy, których być może nie wypada robić w...
czytaj więcej

Dla sympatycznych czytelniczek

Nie chcę być posądzony o dyskryminację w związku z tytułem tej notki, ale widzę tu tylko komentarze sympatycznych pań. W związku z powyższym wszystkim stęsknionym kolejnych wpisów przesyłam gorące pozdrowienia. Zastanawiam się tylko czy to lepiej, że ktoś czyta bzdury, które tu wypisuje, czy też gorzej.
Czy to jednak ma jakieś znaczenie?
Droga...
czytaj więcej

Notka o czymś innym

Ta notka miała być o zupełnie czymś innym - o tym, że w piątek jadę do Poznania. Miałem zamiar napisać, że bardzo sie ciesze i nie mogę się już doczekać (nawet perspektywa spędzenia 5,5 godziny w autobusie mnie nie przeraża). Niestety z różnych względów muszę napisać o czymś innym.
O złośliwości rzeczy martwych!
Jest już dosyć późna godzina, na...
czytaj więcej

Szusza, powódź - jednym słowem klimat umiarkowany

Polska - kraj po środku europy. Pogoda - typowa dla tej szerokości geograficznej ;) raz upały innym razem deszcz. Dzisiaj ogłoszono u mnie w mieście stan alarmowy - w sumie typowe dla panującego u nas klimatu.
Ze skrajności w skrajność - taka jest tutaj pogoda - i jak tu sie dziwić, że Polacy dostosowują się z czasem do pogody (albo kochają, albo...
czytaj więcej

W czasie deszczu dzieci się nudzą...

Mamy wakacje - czas beztroski, wolny od nauki i szkoły. Wymyślenie dzieciakom jakiegoś ciekawego zajęcia w dni słoneczne i ciepłe nie nastręcza większych problemów. Lecz co zrobić, gdy jest tak jak dzisiaj - szaro, mokro i do ... jednym słowem pogoda barowa ;) Kiedy byłem mały, nikt nie organizował mi zabawy - miałem tysiące pomysłów jak spędzić...
czytaj więcej

Szczerość

Dziś po raz kolejny uzmysłowiłem sobie wartość szczerości w naszym życiu. Od tego wszystko się zaczyna -zaufanie, przyjaźń, miłość. Wszystko to musi być budowane na solidnym fundamencie, jakim z pewnością jest szczerość. Można sobie drwić z tego, bo dzisiajszy świat nie zachęca do takich zachowań, lecz po głębszej refleksji każdy powinien się...
czytaj więcej

Piwko

Właśnie wróciłem z piwka;), a jak. Każdy miłośnik jazzu prędzej czy później spotka się z tym szlachetnym trunkiem. Zastanawia mnie jednak, w jaki sposób ludzie dokonują wyboru swojego ulubionego "gatunku". Pamiętam swoje pierwsze piwo - miałem chyba 18 lat :P - zupełnie mi nie smakowało. Jedno jest pewne - teraz nie zmuszam się specjalnie do tego,...
czytaj więcej

audycje radiowe

Zastanawiam się, co sprawia że dana audycja radiowa jest dobra lub zła. Czy jest to osoba prowadzącego, muzyka, a może szłuchacze? Wiem, że nie lubię papki, którą sie serwuje zazwyczaj w radiu. Niedouczeni prezenterzy zajmują się jedynie tanimi sensacjami związanymi z pseudo artystami. A przecież można inaczej. W prawdzie uważam, że o muzyce...
czytaj więcej

blogowanie :)

Jak to sie dziwnie plecie na tym świecie :). Ledwo człowiek bloga założy, a już jest posądzany o "kopiowanie i wklejanie". Powstaje pytanie, dla kogo przeznaczone są blogi? Ten blog generalnie przeznaczony jest dla mnie, no i może jeszcze jednej osoby ;) (dobrze wiesz Julio, że gdyby nie Ty, nie byłoby mnie tutaj). Skoro tak, nie widze więc...
czytaj więcej

Równowaga

Świat, w którym żyjemy zaskakuje nas każdego dnia swoją nieprzewidywalnością. Mamy coraz więcej trudności zogarnięciem wszechobecnego chaosu. Jak odnaleźć siebie w tym wszystkim? Można udać się drogą wiary, dać sobie spokój lub jeśli kto woli - pójść do lekarza. Wszyscy, do których się zwrócimy zalecą nam prawdopodobnie równowagę. Kim lub czym...
czytaj więcej

Jak to jest z tą "sympatią"?

Od pewnego czasu zastanawiam się w jaki sposób przeprowadzić "poprawnie" znajomość z internetu do rzeczywistości. Zadanie wbrew pozorom nie jest tak banalne jakby się mogło wydawać. Ale zacznijmy od początku...
Do znajomości internetowych można podejść na różne sposoby:
- minimum informacji, ale jak najszybsze spotkanie,
- długie rozmowy -...
czytaj więcej